Sivut

torstai 1. joulukuuta 2011

Kyllä routa porsaan kotiin tuo?

Tämä sanonta pätee ainakin meidän possun kanssa, varsinkin kun kyse on ruuasta! Käytiin aamulla kerrankin melko pitkällä lenkillä ja aamu oli kerrassaan upea. Koko maa oli roudan peitossa ja auringon ensimmäiset säteet tulivat esiin niin kauniisti. Pitää yrittää enemmän panostaa näihin aamulenkkeihin, varsinkin kun pääsee näkemään valoa.


Sain aika hyvän kuvan napattua samalla kun Zorro keskittyi tuijottamaan toisia koiria. Olen yrittänyt ottaa tasaisin aikavälein yhden seisontakuvan, jotta näkee miten poika on lähtenyt kehittymään. Tässä kuvassa Zorro on siis 11,5 kk. Eli melkein vuoden! Hui?! Miten aika voi mennä näin nopeaa?


Kuvaaminen oli tänä aamuna tavallista hankalampaa, koska pellolle oli palannut hanhia ja niiden mukana myös vastustamattomia herkkuja. Tässä kuvassa Zorro "vastaa" kysymykseen "Onko nälkä?!".

Aamulenkki ei olisi mitään ilman pientä dramatiikka. Olin ostanut vasta uuden pipon, joka tänäkin aamuna lämmitti mukavasti päätäni, kunnes eräs päätti sen varastaa. Olin juuri kumartumassa ottamaan kameralaukkuani kun sivusilmällä huomasin epämääräisen karvamöykyn lähestyvän minua kovalla vauhdilla. Seuraavaksi huomasin Zorron juoksevan villinä ja riepottelevan uuden karheaa pipoa edes takaisin. Pipo ei ollut ehkä hänen mieleensä, jotta varmistaakseen etten enää käyttäisi sitä, pudotti Zorro pipon maahan ja tyynesti nosti jalkaa sille. Kiitos! Mitä minä tekisinkään ilman omaa what-not-to-wear konsulttiani??







Zorrolla oli kyllä naama näkkärillä onnistuneen näpistyksen jälkeen <3

2 kommenttia:

  1. Aika etevä pyrre tuo Zorro ;) Hienoja kuvia kans!

    VastaaPoista
  2. Mitenköhän minulla on mennyt aivan ohi sinun kommentti?! :) Kiva kun löysit Zorron sivut. Pitää käydä teidän blogi myös tsekkaamassa!

    VastaaPoista